Internet má 95 procent českých firem nad 20 zaměstnanců

4. 6. 2002 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celkem 94,8 procenta českých podniků, které mají více než 20 zaměstnanců, je připojeno k internetu. Velké firmy s více než 200 zaměstnanci jsou na internet připojeny všechny. Vyplývá to z květnového průzkumu společnosti Taylor Nelson Sofres mezi 500 tuzemskými podniky.
Firmy, které dosud nejsou k internetu připojeny, chtějí většinou tento stav změnit. Do půl roku se hodlá k internetu připojit 1,6 procenta firem a v delším časovém horizontu 1,2 procenta firem. Pouze 2,2 procenta dotázaných zatím připojení na internet neplánuje.
Podle průzkumu roste používání internetu s velikostí podniku. Zatímco firmy s 20 až 49 pracovníky jsou napojeny z 92,2 procenta, u firem, které mají mezi 50 až 199 pracovníky, je tento podíl 97,2 procenta. Společnosti zaměstnávající 200 až 999 lidí jsou připojeny všechny.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.