Inter.Continental je přes pokles tržeb největším hotelem

14. 6. 2002 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražský hotel Inter.Continental je i přes pokles tržeb o 15,49 procenta za loňský rok stále největším hotelem v zemi. Podle průzkumu časopisu Food – Service figuroval do roku 1999 v žebříčku na první pozici pražský Hilton, který však loni ani letos nedodal údaje. S tržbami 934,72 miliónu korun tedy vede Inter.Continental, následuje Corinthia Towers Hotel s 616,95 miliónu a Prague Marriott Hotel s 600,2 miliónu korun.
Marriott se tak při poklesu tržeb o 4,27 procenta propadl na třetí pozici a Corinthia Towers si naopak o místo polepšil díky růstu tržeb o 4,93 procenta.
Čtvrté místo si udržel Renaissance Prague Hotel s tržbami 519,9 miliónu korun, což je pokles o 9,5 procenta. Na páté místo se propracoval se stagnujícími tržbami Hotel Diplomat (405 miliónů). O příčku si polepšil také Corinthia Panorama Hotel s 364,53 miliónu korun tržeb.
Karlovarský Grandhotel Pupp má po meziročním zvýšení o 6,48 procenta na 263 miliónů korun sedmou pozici. Následuje Top Hotel Praha s 260 milióny korun tržeb (růst o 13,04 procenta). Devátou pozici získal díky zlepšení tržeb o 5,96 procenta karlovarský Imperial (231 miliónů korun). O dvě místa si polepšil Interhotel Voroněž z Brna s 209 milióny korun tržeb.
Více než stomiliónové tržby vykázalo ještě šest hotelů. Mezi nimi byly Hotel Pyramida (197 miliónů), Paříž (171 miliónů), International Brno (149 miliónů), Adria (124,7 miliónu), brněnský Holiday Inn (122 miliónů) a Quality Hotel Prague (107,4 miliónu).
Celkem 13 z 53 hotelů vykázalo pokles tržeb, tři stagnaci a ostatním tržby rostly. Největší procentní růst tržeb registroval hotel Horizont v Železné Rudě ze skupiny Orea, a to o 48 procent na 53,89 miliónu korun. Největší pokles měl Inter.Continental.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.