Intel odstartuje svou největší reklamní kampaň

3. 6. 2002 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americký Intel Corp, největší světový výrobce čipů známý mikroprocesory Pentium, v tomto týdnu odstartuje největší reklamní kampaň v historii firmy. Od úterý se budou tištěné reklamy Intelu objevovat v časopisech BusinessWeek, CIO Magazine, Fortune a The Wall Street Journal. Kampaň potrvá tři roky.
Značka Intel přitom již je mezi nejuznávanějšími na světě. V minulém roce byla na žebříčku světových značek na šestém místě s oceněním jména na 34,7 miliardy dolarů. Žebříček vypracovala newyorská agentura Interbrand Corp. Vede jej Coca-Cola, následují ji Microsoft, IBM, General Electric a Nokia.
Intel je již silně zastoupen na trhu počítačových serverů. Podle průzkumové agentury IDC mělo procesory Intelu 89 procent serverů, které loni přišly na trh.
Pro servery má Intel na letošek připravený čip Itanium 2, s nímž se chce dostat do vyšší třídy serverů. Pro stolní a přenosné počítače letos chystá Intel uvést na trh pokročilejší verzi čipu Pentium 4. Pro servery má ještě procesor Intel Xeon.
Uznávanou kampaň „Intel Inside“ firma zahájila v roce 1991. Pomohla jí posílit značku do dnešních rozměrů. Intel se podílel na reklamních spotech s výrobci počítačů, kteří odsouhlasili, že se logo Intel Pentium objeví na jejich zařízeních a v jejich reklamách.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.