Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

iMachina nakonec bez Lva, Grand Prix má BMW

Redakce MAM21. 6. 2002

Práce Imacity pražské agentury iMachina nepostoupila ze short listu kategorie Cyber Lions. Přesto je umístění v užším výběru kandidátů z celého světa pro českou on-line reklamu velkým povzbuzením. Neprosadila se ani slovenská Wiktor Leo Burnett, jež měla na short listu reklamu I love your virus, vytvořenou pro klienta Lifestyles Condoms. Grand Prix putuje do USA, získala ji pobočka agentury Fallon za sérii krátkých filmů pro BMW.
Kategorie Cyber Lions, ve které mezi sebou soutěží nejlepší reklamy určené pro internet byla poprvé otevřena v roce 1998. Letos do ní agentury z 41 zemí přihlásily 1339 prací. Vůbec poprvé byly dvě také z České republiky a dvě ze Slovenska. Z východní Evropy bylo tradičně „silně“ zastoupené Rusko se 13 pracemi (vloni 9 reklam.). Nejvíce reklam přihlásily USA (290 prací), Brazílie (191), Německo (165) a Španělsko (100).
V čele letošní Jury stál George Gallate CEO Euro RSCG Interaction USA a globální brand director pro Intel.

Zuzana Janovská, Cannes

×

iMachina na short listu

Starší článek

V 1. čtvrtletí v ČR prudce klesl prodej hudebních nosičů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více