iMachina nakonec bez Lva, Grand Prix má BMW
Práce Imacity pražské agentury iMachina nepostoupila ze short listu kategorie Cyber Lions. Přesto je umístění v užším výběru kandidátů z celého světa pro českou on-line reklamu velkým povzbuzením. Neprosadila se ani slovenská Wiktor Leo Burnett, jež měla na short listu reklamu I love your virus, vytvořenou pro klienta Lifestyles Condoms. Grand Prix putuje do USA, získala ji pobočka agentury Fallon za sérii krátkých filmů pro BMW.
Kategorie Cyber Lions, ve které mezi sebou soutěží nejlepší reklamy určené pro internet byla poprvé otevřena v roce 1998. Letos do ní agentury z 41 zemí přihlásily 1339 prací. Vůbec poprvé byly dvě také z České republiky a dvě ze Slovenska. Z východní Evropy bylo tradičně „silně“ zastoupené Rusko se 13 pracemi (vloni 9 reklam.). Nejvíce reklam přihlásily USA (290 prací), Brazílie (191), Německo (165) a Španělsko (100).
V čele letošní Jury stál George Gallate CEO Euro RSCG Interaction USA a globální brand director pro Intel.
Zuzana Janovská, Cannes
Podobné zprávy

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
