Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

iMachina na short listu

Redakce MAM21. 6. 2002

Práce Imacity pražské agentury iMachina figuruje na short listu kategorie Cyber Lions. I když vítězové byly už dnes krátce po poledni novinářům oznámeni, platí na jejich uveřejnění přísné informační embargo až do večerního slavnostního vyhlášení. Na short list se probojovalo rovněž Slovensko s kampaní I love your virus, kterou agentura Wiktor/Leo Burnett vytvořila pro klienta Lifestyles Condoms.
Kategorie Cyber Lions, ve které mezi sebou soutěží nejlepší reklamy určené pro internet, byla poprvé otevřena v roce 1998. Letos do ní agentury z 41 zemí přihlásily 1339 prací. Vůbec poprvé byly dvě také z České republiky a dvě ze Slovenska. Z východní Evropy bylo tradičně silně zastoupené Rusko se 13 pracemi (vloni 9 reklam.). Nejvíce reklam přihlásily USA (290 prací), Brazílie (191), Německo (165) a Španělsko (100).
V čele letošní jury stál George Gallate CEO Euro RSCG Interaction USA a globální brand director pro Intel.

Zuzana Janovská, Cannes

×

Češi postoupili i na filmový shortlist

Starší článek

iMachina nakonec bez Lva, Grand Prix má BMW

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více