iMachina na short listu
Práce Imacity pražské agentury iMachina figuruje na short listu kategorie Cyber Lions. I když vítězové byly už dnes krátce po poledni novinářům oznámeni, platí na jejich uveřejnění přísné informační embargo až do večerního slavnostního vyhlášení. Na short list se probojovalo rovněž Slovensko s kampaní I love your virus, kterou agentura Wiktor/Leo Burnett vytvořila pro klienta Lifestyles Condoms.
Kategorie Cyber Lions, ve které mezi sebou soutěží nejlepší reklamy určené pro internet, byla poprvé otevřena v roce 1998. Letos do ní agentury z 41 zemí přihlásily 1339 prací. Vůbec poprvé byly dvě také z České republiky a dvě ze Slovenska. Z východní Evropy bylo tradičně silně zastoupené Rusko se 13 pracemi (vloni 9 reklam.). Nejvíce reklam přihlásily USA (290 prací), Brazílie (191), Německo (165) a Španělsko (100).
V čele letošní jury stál George Gallate CEO Euro RSCG Interaction USA a globální brand director pro Intel.
Zuzana Janovská, Cannes
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
