Good Harvest přichází s titulem o TV seriálech

17. 6. 2002 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Good Harvest, které je 100 % vlastněno GES Group a do jehož portfolia spadá časopis Mladý svět, začne v tomto týdnu vydávat měsíčník TV TIP Seriál. Časopis chce přinášet zajímavé a zábavné informace o televizních seriálech. Rozsah má zatím dosáhnout 52 stran, náklad 90 tisíc výtisků a cena ve volném prodeji 33 korun.
„Půjde zejména o exkluzivní rozhovory se seriálovými hvězdami, zejména zahraničními,“ sdělila tisková mluvčí GES Jana Adamčíková. Čtenáři tak budou moci poznat zákulisí, okolnosti vzniku i natáčení oblíbených seriálů. Součástí každého čísla bude plakát seriálových hvězd. TV TIP Seriál je dalším titulem, kterým GES rozšiřuje činnost na tiskovém trhu. Kromě Mladého světa a Recepty prima nápadů, který vydává FTV Premiéra, jde o třetí titul, se kterým v uplynulém půl roce GES přišel. Magazíny o televizních seriálech jsou oblíbené především ve Spojených státech, u nás však zatím dosud úspěšné nebyly. Letos například Mona zastavila vydávání časopisu Seriál, jenž se této tématice věnoval.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.