Finové a Brazilci jsou nejlepšími mladými kreativci

18. 6. 2002 17:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Čeští kreativci Bára Novotná a Štěpán Zálešák nezískali na soutěži Young Creatives žádnou z cen. Zvítězila finská dvojice Antero Jokinen a Niklas Lilja, oba z agentury SEK and Grey z Helsinek. Jejich inzerát pro International Secretariat for Water (podpora organizace na ochranu vodních zdrojů) porotce především pobavil.
Roberto Lautert, člen poroty a kreativní ředitel Talent Comunicacao z Brazílie k jejich práci řekl: “Tento finský nápad mě zaujal svým vtipem a nápaditostí, určitě se o něm bude hodně diskutovat a nemusí se vám zdát úplně korektní, ale třeba druzí Američané měli velmi seriozně pojatý pěkný inzerát, splňující všechna kriteria, co se smí a nesmí a koho netřeba urazit, ale tento finský se mi líbil víc.” V kategorii website zvítězili Brazilci Theo V. Rocha, Vinicius S. Miike a Thiago Z. Tripodi ze společného týmu několika různých agentur.

Zuzana Janovská, Cannes

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.