Finové a Brazilci jsou nejlepšími mladými kreativci
Čeští kreativci Bára Novotná a Štěpán Zálešák nezískali na soutěži Young Creatives žádnou z cen. Zvítězila finská dvojice Antero Jokinen a Niklas Lilja, oba z agentury SEK and Grey z Helsinek. Jejich inzerát pro International Secretariat for Water (podpora organizace na ochranu vodních zdrojů) porotce především pobavil.
Roberto Lautert, člen poroty a kreativní ředitel Talent Comunicacao z Brazílie k jejich práci řekl: “Tento finský nápad mě zaujal svým vtipem a nápaditostí, určitě se o něm bude hodně diskutovat a nemusí se vám zdát úplně korektní, ale třeba druzí Američané měli velmi seriozně pojatý pěkný inzerát, splňující všechna kriteria, co se smí a nesmí a koho netřeba urazit, ale tento finský se mi líbil víc.” V kategorii website zvítězili Brazilci Theo V. Rocha, Vinicius S. Miike a Thiago Z. Tripodi ze společného týmu několika různých agentur.
Zuzana Janovská, Cannes
Podobné zprávy
Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“
