Český režisér zvítězil v Cannes
Režisér Martin Krejčí získal první cenu na soutěži mladých režisérů, Young Directors Award 2002. Hlavní ocenění v kategorii Broadcast bylo uděleno jeho spotu pro Ikea na námět agentury Lowe & Partners Singapore. Martina Krejčího zastupuje produkční společnost Dawson Production a tento spot byl připraven jako servis pro produkci Gravity Films. Martin Krejčí se nedávno umístil na osmém místě v bodování kanadského časopisu Boards.
Krejčí měl na shortlistu Broadcast jěště spot pro Fruto (Leo Burnett Saudi Arabia & Beiru). Do této kategorie se hlásili režiséři se svými prvními natočenými reklamami vysílanými v televizi nebo v kinech v roce 2001 a 2002. Byli mezi nimi také další Češi, kteří však žádnou cenu nezískali – Jakub Kohák ze Stillking Films se spotem pro sbírku na Karlův most (Leo Burnett Advertising Praha), v kategorii Tests, kde souteží testovací reklamy nebo školní práce režírované a produkované ve stejné době jako Broadcast byl na shortlistu David Jaffe z Milk & Honey.
Cílem Young Director Award je podpořit budoucí rozvoj začínajících režisérů a soutěž se uskutečnila již počtvrté v rámci Mezinirodního festivalu reklamy v Cannes – Cannes Lions. YDA pořádá sdružení reklamních producentů Commercial Film Producers of Europe.
Zuzana Janovská, Cannes
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
