Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český režisér zvítězil v Cannes

Redakce MAM20. 6. 2002

Režisér Martin Krejčí získal první cenu na soutěži mladých režisérů, Young Directors Award 2002. Hlavní ocenění v kategorii Broadcast bylo uděleno jeho spotu pro Ikea na námět agentury Lowe & Partners Singapore. Martina Krejčího zastupuje produkční společnost Dawson Production a tento spot byl připraven jako servis pro produkci Gravity Films. Martin Krejčí se nedávno umístil na osmém místě v bodování kanadského časopisu Boards.
Krejčí měl na shortlistu Broadcast jěště spot pro Fruto (Leo Burnett Saudi Arabia & Beiru). Do této kategorie se hlásili režiséři se svými prvními natočenými reklamami vysílanými v televizi nebo v kinech v roce 2001 a 2002. Byli mezi nimi také další Češi, kteří však žádnou cenu nezískali – Jakub Kohák ze Stillking Films se spotem pro sbírku na Karlův most (Leo Burnett Advertising Praha), v kategorii Tests, kde souteží testovací reklamy nebo školní práce režírované a produkované ve stejné době jako Broadcast byl na shortlistu David Jaffe z Milk & Honey.
Cílem Young Director Award je podpořit budoucí rozvoj začínajících režisérů a soutěž se uskutečnila již počtvrté v rámci Mezinirodního festivalu reklamy v Cannes – Cannes Lions. YDA pořádá sdružení reklamních producentů Commercial Film Producers of Europe.

Zuzana Janovská, Cannes

×

Vydavatelství Springer usiluje o získání kontroly nad KirchMedia

Starší článek

Izraelci si vynutili k CNN údajně objektivnější Fox News

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více