Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká Leo Burnett vyhrála stříbrného Lva

Redakce MAM18. 6. 2002

Stříbrného Lva, druhé nejvyšší ocenění, získala česká reklama na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions. V kategorii “Print and Outdoor” byla oceněna reklamní kampaň pro pražské Muzeum mučení. Inzerát Big Brother stejné agentury vytvořený pro Muzeum komunismu zůstal na short listu. Dosud jediného, rovněž stříbrného Lva, získala na nejprestižnějším světovém klání reklamních agentur pražská pobočka sítě Young and Rubicam pro svého klienta Colgate v roce 1994. Leo Burnett Advertising získala za stejnou reklamní kampaň už bronz na festivalu reklamy Clio, jež se konal počátkem května ve Spojených státech.
Pravidla kategorie Press and Oudoor letos zaznamenala podstatné změny. Hlavní cena Grand Prix se rozdávala v obou oblastech, k nimž název odkazuje, tedy v tiskové i venkovní reklamě. Na stejném principu se pak udíleli i zlatí, stříbrní a bronzoví Lvi. Grand Prix za sérii tiskových inzerátů dostala britská Saatchi and Saatchi za svou práci pro cestovní kancelář Club 18 – 30, zaměřenou především na mladou klientelu. Grand Prix v oblasti venkovní reklamy putuje do norské Leo Burnett, jež zvítězila s reklamou na Oslo piercing studio.
Jury vedená Jeffrey Goodbym zakladatelem agentury Goodby, Silverstein and Partners z USA rozdala celkem 30 zlatých, 38 stříbrných, 37 bronzových Lvů a dvě Grand Prix. Česká republika byla jedinou zemí bývalého východního roku, která si v kategorii Press and Outdoor odnesla nějaké ocenění.

Jindřich Jirásek, Cannes

×

Rozehnal: CET 21 vypíše výběrové řízení na místo Železného

Starší článek

Mediálního Lva Češi nezkrotili

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více