Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Češi postoupili i na filmový shortlist

Redakce MAM21. 6. 2002

Česká republika má šanci přivést si z Cannes další Lvy. Na shortlist v kategorii Film totiž postoupily dvě práce agentury Leo Burnett Advertising – “pták” pro pražskou Zoo a “Curling” pro sponzoring olympiády Plzeňským Prazdrojem. Po stříbrném Lvu v kategorii Press a Outdoor by tak LBA mohla získat další cennou trofej. Kromě toho je na shortlistu rovněž spot režírovaný Ivanem Zachariášem pro pivo Stella Artois a vyrobený pro agenturu Lowe z Londýna.
Ten získal již několik významných mezinárodních ocenění (za nejlepší britskou reklamu na British Advertising Awards 2002, zlato na The Creative Circle Awards 2002 a cenu na D and AD). Donald Gunn, tvůrce známého seznamu “Gunn Report” – 100 reklam, které vyhrály nejvíce cen v daném roce, shortlist pro M&M komentoval: “Stella Artois je v Británii velmi populární a Britové si od ní slibují Grand Prix. Já mám tuto reklamu také rád, ale myslím, že hlavní cenu nezíská. Kdo získal ceny v kategorii film budeme informovat zítra.

Zuzana Janovská, Cannes

×

Platby kartami vzrostly skoro o 100 %

Starší článek

iMachina na short listu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více