Češi postoupili i na filmový shortlist
Česká republika má šanci přivést si z Cannes další Lvy. Na shortlist v kategorii Film totiž postoupily dvě práce agentury Leo Burnett Advertising – “pták” pro pražskou Zoo a “Curling” pro sponzoring olympiády Plzeňským Prazdrojem. Po stříbrném Lvu v kategorii Press a Outdoor by tak LBA mohla získat další cennou trofej. Kromě toho je na shortlistu rovněž spot režírovaný Ivanem Zachariášem pro pivo Stella Artois a vyrobený pro agenturu Lowe z Londýna.
Ten získal již několik významných mezinárodních ocenění (za nejlepší britskou reklamu na British Advertising Awards 2002, zlato na The Creative Circle Awards 2002 a cenu na D and AD). Donald Gunn, tvůrce známého seznamu “Gunn Report” – 100 reklam, které vyhrály nejvíce cen v daném roce, shortlist pro M&M komentoval: “Stella Artois je v Británii velmi populární a Britové si od ní slibují Grand Prix. Já mám tuto reklamu také rád, ale myslím, že hlavní cenu nezíská. Kdo získal ceny v kategorii film budeme informovat zítra.
Zuzana Janovská, Cannes
Podobné zprávy

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
