Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Češi nepostoupili do finále Media Lions

Redakce MAM18. 6. 2002

České práce se neumístily mezi 99 nejlepšími na short listu mediálních Lvů. Nejvíce nominací a šance odnést si z Cannes cenu má USA s 25 nominacemi, Británie má 11, Jižní Afrika 10, Brazílie 7 a Německo 4. Na short list se probojovali i zástupci Východní Evropy, a to Poláci s 2 nominacemi.
Letos bylo do mediální kategorie přihlášeno rekordních 716 prací ze 47 zemí, které soutěží o nejlepší mediální strategii, plánování, exekuci a kreativní využití médií. Nejvíce prací přihlásily USA (144), Británie (75), Brazílie (47) a Německo (46). Právě poslední zmiňovaná země počet přihlášek meziročně zdvojnásobila. ČR reprezentovaly tři práce – dvě, které pro klienta Eurotel připravila mediální agentura Starcom, třetí pak The Media Edge s kampaní „Kdo se potí, nezaslouží slitování“ na produkt Mennen Speed Stick a klienta Colgate Palmolive.
Kategorie mediálních Lvů stále nemá dostatečnou pozornost, jakou by si zasloužila, a již delší dobu je považována za méně rozvinutou. To odráží i fakt, že má nejméně přihlášek ze všech kategorií na festivalu. Dokonce i první ročník Lions Direct má účast hojnější. Nedostatečný počet přihlášených prací je také důvodem, proč se zde stále udělují jen dva druhy ocenění – Grand Prix a mediální Lvi. Nikoliv tedy zlatí, stříbrní a bronzoví jako v případě tisku, televize a internetu.
Problém je v tom, že si jen málokdo dovede pod touto soutěží představit, o čem přesně je. Proto je problémem třeba i jen vyplnění přihlášky. Mnohem snadněji se kreativním agenturám v Cannes obhajuje, proč je daná tisková reklama zajímavá, v čem spočívá nápad. Mediální agentury musí vysvětlit, v čem spočívá jejich přidaná hodnota, proč je daná volba média pro kampaň zajímavým řešením, proč právě dané médium a způsob vedení reklamní kampaně skrz konkrétní média vede k cíli. Na druhou stranu je zde nejmenší konkurence a také velká šance na úspěch. Škoda, že si to neuvědomují také české agentury a nepřihlašují více prací.
Dnes budou vyhlášeni vítězové teto kategorie. Předsedou poroty, která rozhoduje o mediálních Lvech, je John Perris, ředitel britské The Zenith Optimedia Group.

Gabriela Stará, Cannes

×

Pět prací Leo Burnett na short listu

Starší článek

Mladí kreativci se letos zaměří na zásoby vody

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více