Cannes Lions: Češi na short listu YDA
Naši mladí režiséři se probojovali na short list soutěže mladých režisérů Young Director Award 2002, která se uskuteční v rámci festivalu Cannes Lions. Režiséři se přihlašovali ve dvou kategoriích. V první “Broadcast” se hlásili se svými prvními čtyřmi natočenými reklamami vysílanými v televizi nebo v kinech v roce 2001 až 2002. Tam se na short list dostali Jakub Kohák ze Stillking Films se spotem pro sbírku na Karlův most (Leo Burnett Advertising, Praha), Martin Krejčí z Dawson Production ze spoty pro IKEA (Lowe & Partners, Singapore) a pro Fruto (Leo Burnett, Saudi Arabia & Beirut). Do druhé kategorie “Tests”, kde soutěží testovací reklamy nebo školní práce režírované a produkované ve stejné době jako “Broadcast”, se probojoval David Jaffe z Milk & Honey. V mezinárodní porotě bude ČR zastupovat Pavla Burgetová, executive producer Stillking Films. Pavla Burgetová byla vybrána za Asociaci producentů v audiovizi, která je členem evropského sdružení reklamních producentů CFP-E, jež soutěž pořádá. Přihlášené práce se hodnotí ve dvou kolech a porotcům se v prvním kole zasílají přímo. V prvním kole hodnotila skupina porotců v Praze. Vyhlášení vítězů se uskuteční 19. června v hotelu Carlton v Cannes.
-zuj-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
