Zisk polské mediální skupiny Agora klesl o více než polovinu

14. 5. 2002 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Čistý zisk polské mediální skupiny Agora klesl v prvním čtvrtletí podle mezinárodních účetních standardů IAS o 55 procent na 16,5 miliónu zlotých (4,1 miliónu dolarů) z 36,3 miliónu ve stejném období loňského roku. Oznámila to firma, která je vydavatelem nejprodávanějšího polského deníku Gazeta Wyborcza a vlastníkem podílů v 19 lokálních rádiích.
Čistý zisk tak nedosáhl očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu agentury Reuters odhadovali na 18,8 miliónu zlotých. Provozní zisk se snížil o 58,3 procenta na 18,9 miliónu zlotých a tržby klesly o 16,4 procenta na 165,6 miliónu zlotých.
Podle analytiků by mohlo být druhé čtvrtletí pro firmu příznivější, protože v tomto období obvykle dochází ke zvýšení příjmů z reklamy. Výraznější růst tržeb je však kvůli pokračujícímu zpomalení ekonomiky nepravděpodobný.
V loňském roce stoupl čistý zisk společnosti na 178 miliónů zlotých z předchozích 170 miliónů, zatímco tržby se snížily o 4,2 procenta na 777 miliónů zlotých. Příjmy z reklamy, které se na celkových tržbách podílejí více než 70 procenty, klesly v loňském roce dokonce o 9,3 procenta na 559 miliónů zlotých.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení