Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výstavy Hobby v Budějovicích se účastní na 500 firem

Redakce MAM21. 5. 2002

Téměř 500 firem představí své výrobky a služby na 11. ročníku výstavy Hobby, kterou ve svém areálu pořádá od dneška do neděle 26. května společnost Výstaviště České Budějovice. Vystavovatelé se budou prezentovat na více než 15 tisících metrech čtverečních a využijí 25 ze 30 pavilónů, jimiž výstavnická společnost disponuje. Pořadatel očekává, že stejně jako v loňském roce navštíví Hobby kolem 100 tisíc lidí.
“Letos se například výrazně zvýšil zájem nábytkářských firem a Hobby se tak stále více stává spotřebním veletrhem,” řekla vedoucí útvaru výstav a.s. Výstaviště Michaela Krištůfková. Základ nomenklatury výstavy však dále tvoří především nářadí a zařízení pro kutily, potřeby pro zahrádkáře a chovatele, kuchyňské potřeby a sportovní vybavení.
Na výstavě Hobby, které je po mezinárodním agrosalónu Země živitelka druhou nejznámější akcí Výstaviště, bude mít vlastní expozici také Svaz českých a moravských výrobních družstev. Tržby jeho 341 členů se v loňském roce zvýšily z 19,5 miliardy na 22,94 miliardy korun.
Základní kapitál a.s. Výstaviště České Budějovice je 248,455 miliónu korun a majoritním vlastníkem je Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond. Tržby společnosti loni mírně poklesly na 92,7 miliónu korun a hospodářský výsledek se propadl do ztráty 977.000 korun. V roce 2000 měla zisk bezmála čtyři milióny korun.

-čtk-

×

KPNQwest a GTS oznámily sloučení v České republice

Starší článek

DUBEN 2002 – Návštěvnost internetových serverů iAudit a iDot

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více