Vyšetřování kauzy Železný má skončit do poloviny června

21. 5. 2002 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Policie by měla vyšetřování případu ředitele televize Nova Vladimíra Železného dokončit do poloviny června. Rozhlasové stanici BBC to včera řekl náměstek policejního prezidenta Miroslav Antl. Odvolal se přitom na policejního radu Vladimíra Machalu, který kauzu vyšetřuje.
„Bylo mi sděleno, že se předpokládá skončení té policejní části, tedy vyšetřování, do polovičky června,“ uvedl Antl. Po uzavření policejní vyšetřování rozhodne o dalším postupu státní zastupitelství.
Šéf Novy čelí třem obviněním. Je podezřelý, že firmě Central European Media Enterprises (CME) způsobil škodu asi miliardu korun. CME se dříve prostřednictvím České nezávislé televizní společnosti (ČTNS) podílela na chodu televize Nova. Loni v dubnu byl obviněn také z krácení daně a cla při dovozu obrazů do České republiky. Do třetice jej policie podezírá z toho, že chtěl zdánlivým zmenšováním svého majetku zmařit vyplacení svého věřitele – společnosti CME.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.