Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V dubnu používalo v ČR počítač 45 procent dospělé populace

Redakce MAM23. 5. 2002

Zhruba 45 procent tuzemské dospělé populace používalo v dubnu doma počítač a 28 procent populace se v posledním měsíci připojilo na internet. Vyplývá to z průzkumu agentury Taylor Nelson Sofres Factum pro Sdružení pro informační společnost. Zhruba 17 procent populace podle průzkumu využívá domácí připojení a čtvrtina lidí by chtěla internet vyzkoušet.
Podle průzkumu agentury Dema rovněž z dubna si 72 procent lidí myslí, že by vláda měla udělat něco zásadního pro zlevnění internetu. Celkem 56 procent dotázaných považuje za překážku rozvoje internetu chybějící technické znalosti občanů. Zhruba 82 procent občanů považuje internet pro důležitý pro rozvoj ekonomiky a 90 procent jej považuje za důležitý pro rozvoj vzdělání. Téměř polovina občanů si myslí, že výkonnost státní správy by zlepšilo, kdyby se kontakt mezi úřady a občanem odehrával po internetu.
O možnosti pracovat z domova má v tuzemsku povědomí pouze necelá pětina respondentů. Podle 69 procent dotazovaných by mohla práce doma být řešením pro ty, kteří nechtějí nebo nemohou dojíždět do práce a podle 86 procent by byla řešením pro zdravotně postižené. Podle prezidentky Sdružení pro informační společnost Jitky Pavlonové však většímu uplatnění práce doma brání nevyhovující legislativa. Přitom tento způsob práce je využíván zhruba šesti procenty pracovní síly v EU.
Sdružení, které si průzkumy objednalo, chce jejich výsledky shrnout do zprávy, kterou předloží vládě.

-čtk-

×

Axel Springer Verlag získal zbývající podíl v AS Praha

Starší článek

Britové mohou on-line zasahovat do chodu parlamentu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více