Teleshoppingová kabelová televize chce začít vysílat v lednu

9. 5. 2002 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize NAT 1, která se bude jako první zabývat výhradně prodejem prostřednictvím obrazovky, tzv. teleshoppingem, chce zahájit vysílání prostřednictvím kabelových rozvodů v lednu příštího roku. Zkušební vysílání má začít v prosinci. Televize plánuje, že ji od ledna bude moci přijímat na kabelových televizích 500 tisíc českých domácností, řekl spolumajitel televize Martin Dvořák. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání NAT 1 udělila licenci koncem dubna.
Program bude televize kabelovým operátorům poskytovat bezplatně. Financována bude z příjmů z prodeje vysílacího času zadavatelům teleshoppingových programů, jejich výrobou a prodejem reklamního času. Rozjezd televize financuje z úvěru, který je určen na nákup zařízení studia a vysílací techniky. Studio bude v Praze, firma zatím zvažuje tři lokality.
Televize bude vysílat hodinové tématické bloky věnované různému zboží od kosmetiky, přes potraviny, domácí potřeby, sportovní a hobby zboží až po finanční či realitní služby. Moderátoři budou demonstrovat funkce výrobků a možnosti nabízených služeb. Mezi moderátory budou známé osobnosti, ale i nové tváře, řekl Dvořák. Jména však zatím nezmínil.
Zhruba 50 procent času bude televize vysílat živé teleshoppingové pořady. Ze začátku bude televize vysílat asi 17 hodin denně, do dvou let přejde na 24hodinové vysílání.
Zájem kabelových operátorů o zařazení teleshoppingového kanálu do základní nabídky je podle Dvořáka velký. Mluvčí největšího provozovatele kabelových sítí UPC František Malina ČTK sdělil, že UPC firma NAT 1 již neoficiálně kontaktovala. Podle Maliny se UPC nevyhýbá jednání s jakýmkoli kanálem. O jeho zařazení do nabídky UPC však rozhodne kvalita programu a jeho cena, řekl Malina.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.