Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Světové deníky snížily v roce 2001 příjmy z reklamy

Redakce MAM28. 5. 2002

Prodej deníků ve světě vzrostl v loňském roce celkově o 0,46 % v porovnání s rokem 2000. Příjmy z reklamy pak u světových deníků v roce 2001 meziročně klesly o 7 %, přičemž pokles reklamních příjmů postihl 57 % zemí. V roce 2000 to bylo jen 18 % zemí. Vyplývá to z nejnovějších údajů Světové asociace denního tisku (World Association of Newspapers).
Přestože se prodej deníků ve Spojených státech stabilizoval, pro americké vydavatele byl rok 2001 obtížný. Příjmy z reklamy totiž v tomto roce poklesly o 11,5 %. V zemích Evropské unie devět z 15 zemí zaznamenalo poklesy nákladů deníků a osm z 15 si pohoršilo i v reklamních příjmech. Pouze tři země zvýšily příjmy z reklamy (Irsko, Itálie a Finsko). Podíl novin na celkových reklamních příjmech se však po 14 letech stabilizoval.
V zemích střední a východní Evropy byl podle WAN zaznamenán rozdílný vývoj: prodej se zvýšil v Lotyšsku, Maďarsku a České republice (+1,3 %), ale poklesl v Chorvatsku, Estonsku a Slovensku.
Pokud jde o prodej deníků, 30 % států zaznamenalo jeho nárůst ve srovnání s rokem 2000. Počet deníků v roce 2001 klesl v zemích EU z 1467 na 1430. Na asijském trhu se deníkům dařilo – v Japonsku se reklamní výnosy meziročně zvýšily o 7,8 %, v Číně o 5,9 %.

-mav-

×

Britský Carlton s výraznou pololetní ztrátou kvůli digitální TV

Starší článek

Letos se sešlo méně přihlášek na Cannes Lions

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Tento

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více