Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Superb má pro Británii dvojnásobně nevhodné jméno

Redakce MAM6. 5. 2002

Za evropskou variantu prodlouženého čínského Volkswagenu Passat označila automobilová příloha britského listu The Sunday Times Škodu Superb. Podle názoru listu je Superb pěkné auto, dobře postavené podle standardu Volkswagenu. Avšak kromě toho, že Škoda stále není ta správná značka pro tuto třídu vozů, autor se táže, zda si někdo bude chtít přiznat, že má auto, které se jmenuje Superb – “znamenitý”.
Podle listu očekává britská Škoda, že zejména superby s dieselovým motorem 1,9, které do Británie dorazí v září, budou tvořit většinu prodejů. Mnoho z nich bude ve vozovém parku firem nebo jako taxíky. Pro takové využití je Superb to nejlepší, co se objevilo po ukončení prodeje Fordu Scorpio, soudí The Sunday Times.
Žádná jiná limuzína v této velikosti a ceně nemá tolik prostoru. I nejzákladnější varianta má automatickou klimatizaci, přední a postranní airbagy, dálkové zamykání, stereo CD a další vybavení. I metalíza je bez příplatku.
Pro rodiny, které chtějí kvality Volkswagenu nebo Audi s větším prostorem a za nižší cenu, je toto zcela rozumná a logická koupě. Ale nákup auta není příliš logická záležitost. Prestiž a status se počítají více než technické záležitosti – a přestože už ušla dlouhou cenu, není Škoda značkou úrovně.
A kromě koncepčního skoku, který musí člověk udělat, aby zvažoval “nóbl škodovku”, každý bude zvažovat, zda si pořídí auto, které se jmenuje Superb, poznamenává autor. V tom jméně je podle něj dvojí ironie. Vypadá to jako vychloubačná odpověď na škodovácké vtipy minulosti od firmy, která má nyní sebedůvěru, aby se smála sama sobě. Ve skutečnosti to nic takového není. Je to nerozumný návrat ke jménu modelu škodovky z roku 1930.

-čtk-

×

RTV Galaxii zůstane licence na vysílání televize Galaxie

Starší článek

Sony vyvíjí nástupce herní konzoly PlayStation 2

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více