Reklamní nabídka České televize v průběhu fotbalového mistrovství

27. 5. 2002 17:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Česká televize nabízí prostřednictvím svého obchodního zastoupení společnosti ARBOmedia crossmediální nabídku při příležitosti konání Mistrovství světa v kopané v Japonsku a Koreji. Mistrovství zahájí 31. května a potrvá do konce června. Česká televize zařadí do vysílání na druhém okruhu 56 přímých přenosů a 23 záznamů.
ARBomedia nabízí klientům možnost zakoupení několika speciálních balíků spojujících televizi, teletext a internet. V rámci televizního vysílání se pak nabízejí klasické reklamní spoty, sponzoring a upoutávky. Nejdražší 30vteřinový spot je samozřejmě zařazen do finálového zápasu a přijde na 195 tisíc korun.
ČT také při příležitosti fotbalového mistrovství připravila speciální internetový projekt na adrese http://www.fotbal02.cz. Projekt celkem potrvá 5 týdnů a jeho základem bude zpravodajství zvláštního internetového zpravodaje na místě konání MS.

-mav-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.