Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pořad Mikrofórum se vrátil do vysílání Českého rozhlasu 2

Redakce MAM17. 5. 2002

Na stanici Český rozhlas 2 – Praha se začátkem týdne vrátil pořad Mikrofórum. Ten bude pravidelně vysílán od pondělí do čtvrtka vždy v 15.00 hodin. Na tvorbě pořadu se budou podílet redaktoři stanice Český rozhlas 2 – Praha, reportéři všech regionálních stanic Českého rozhlasu i další spolupracovníci v Čechách, na Moravě a ve Slezsku.
“Vrátili jsme se nejenom k tradičnímu názvu, ale sáhli jsme i po populární znělce z dílny Billy Vaughna, kterou bezpečně pozná snad každý Čech starší třiceti let. Pořad dostal nový obsah, který ale vychází z prapůvodní myšlenky mikro-fóra. Totiž, že každý den, který právě prožíváme tu nikdy nebyl a nikdy nebude – je neopakovatelný. A stejně jedinečný je pro jiné lidi. Právě dnes anebo v těchto dnech něco neopakovatelného prožívají, cosi začínají, něčeho dosahují, něco objevují. A Mikrofórum na celoplošné stanici Český rozhlas 2 – Praha o tom s nimi hovoří,” uvedl šéfredaktor stanice Český rozhlas 2 – Praha Miroslav Dittrich.
“Obsahem magazínu je kultivované a atraktivní svědectví o nepozoruhodnějších událostech dne nebo týdne. Jsou to nejenom velké společenské události, filmové, divadelní nebo rozhlasové premiéry, objevy, senzace, technické novinky, ale i drobné radosti, aktuální vtipy a podobně. Tvůrce Mikrofóra zajímá aktuální život, svět a společnost v pohybu. Kladou přitom důraz na pozapomenutý, ale stále jedinečný rozhlasový žánr – reportáž. Čtyři dny v týdnu se posluchači s Mikrofórem obrazně řečeno rozlétnou do různých koutů naší země a prožijí neopakovatelné události s docela obyčejnými lidmi,” upřesnil Miroslav Dittrich.

-mav-

×

Trh výzkumu veřejného mínění roste ve volebním roce až o 7 %

Starší článek

D´Arcy přišla o Mars

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více