Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Počet domácností, které mají ISDN, roste ročně o stovky procent

Redakce MAM20. 5. 2002

O stovky procent roste každoročně počet domácností, které mají nainstalovánu digitální telekomunikační přípojku ISDN. Ta umožňuje užití více koncových zařízení najednou. Zatímco do konce roku 1997 Český Telecom zavedl 195 linek, na konci roku 2001 to bylo již 81.067 linek. To znamenalo meziroční nárůst o 250 procent. V dubnu firma provozovala v bytech 81.067 přípojek, uvedl mluvčí Telecomu Vladan Crha.
Rozvoj ISDN souvisí podle analytika Wood&Company Jana Slabého s vývojem internetu a obecně datových služeb. “Z výsledku jednotlivých operátorů je patrný rostoucí zájem o tyto služby a tomu odpovídá i rostoucí zájem o využívání ISDN technologie,” vysvětlil. Například u Telecomu činily loni příjmy z ISDN a datových přenosů pět procent celkových příjmů.
Telecom má při budování ISDN linek dominantní postavení na trhu. Službu nabízí ještě alternativní operátor GTS. Telecom v současnosti nabízí zřízení dvoukanálové ISDN linky za zhruba 4000 Kč podle zvoleného cenového programu a měsíční paušál od 599 Kč. Ten obsahuje kredit hovorného 100 Kč. GTS loni služby ISDN po vzoru Telecomu zlevnila, a to zhruba o třetinu. Nabízí je zhruba za stejné ceny.
Technologie ISDN umožňuje poskytování nejmodernějších telekomunikačních služeb, včetně rychlých přenosů dat, přenosů statického i pohyblivého obrazu a rychlého přenosu dokumentů. Minimálně dvoukanálová přípojka umožňuje využití více zařízení najednou, například současný přístup k internetu a využívání telefonu nebo faxu. Spojení se v síti euroISDN vytvoří během dvou sekund a veškerá komunikace probíhá bez zpoždění a přerušení, protože síť garantuje příslušnou přenosovou rychlost.

-čtk-

×

CME: Notář potvrdil, že CET 21 v dubnu neodvolala vedení ČNTS

Starší článek

RFE/RL oceňuje lotyšskou nabídku, ale Česko opustit nehodlá

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Slido

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Pět českých vydavatelství dostane od Google zaplaceno za své zprávy

Google dnes spouští v Česku svůj nový produktový a licenční program pro zpravodajství s názvem Google News Showcase, v české verzi Výběr Zpráv Google.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více