Omlouváme se čtenářům MaM.cz za výpadek serveru

8. 5. 2002 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vážení čtenáři, v pondělí odpoledne došlo k závažné poruše systému, na kterém běží všechny servery z rodiny iHNed.cz, tedy i MaM.cz. Naši partneři z firmy Globe Internet ve spolupráci s hot line českého zastoupení Oracle problém velmi intenzivně řešili v průběhu pondělního odpoledne, noci a celého úterý. Věřím, že se příčinu podařilo odstranit a že se takový výpadek již nebude opakovat. Za obtíže, které vám tím vznikly, se jménem celé společnosti Economia OnLine velmi omlouvám.

Michal Klíma
ředitel EOL

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.