Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nový magazín Země světa vyšel poprvé nákladem 26,5 tisíce kusů

Redakce MAM9. 5. 2002

Nový cestovatelský měsíčník Země světa, který se nově objevil na stáncích, vyšel nákladem 26,5 tisíce kusů. Cílem vydavatelství ABC-Info je dosáhnout do konce letošního roku 35 tisíc výtisků, řekl Miloš Uhlíř z tohoto vydavatelství.
Každý měsíc bude časopis na 64 stránkách přinášet reportáže, články a informace o přírodě, kulturním dědictví, památkách, tradicích a zvycích jednotlivých národů a kultur všech kontinentů. Cílem periodika je zavést čtenáře nejen do známých oblastí, ale i do zapomenutých krajů, které stojí za návštěvu, přestože se jim turistické trasy vyhýbají, dodal Uhlíř.
Značnou část edičního plánu tvoří monotematická čísla, tedy vydání věnovaná jedné zemi, oblasti či zajímavému tématu. Úvodní monotematické číslo je věnováno Austrálii. V červnu vyjde číslo zaměřené na západní oblasti Francie a v červenci na Turecko.
Časopis Země světa je k dostání v novinových stáncích a v síti vybraných knihkupectví. Časopis stojí 40 Kč.

-man-

×

UPC zlevnila karty na příjem digitální satelitní služby

Starší článek

Unilever očekává letos růst tržeb kolem pěti procent

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více