Nejdražší kampaň Ballantine’s
Již první květnový den zahájila ve Španělsku svoji globální kampaň „Go play“ whisky značky Ballantine’s Finest. Mezi 56 zeměmi startuje kampaň v těchto dnech také v ČR a na Slovensku. Její mediální část zahrnuje tiskovou inzerci, vybrané formy venkovní reklamy (telefonní budky, citylighty apod.) a televizi. V průběhu května přitom bude mít formu teasru, kdy se lidé budou setkávat pouze s heslem kampaně a teprve v červnu dojde k „odkrytí“. Během letních měsíců pak navštíví stovky barů a vybraná místa promo týmy, prezentující speciálně nachystané hry. Akci doplní ochutnávky na prodejnách. Zde stejně jako v barech bude propagován nový způsob konzumace Ballantine’s Finest a sice v kombinaci se Spritem a dalšími softdrinky. Cílovou skupinou pro nejrozsáhlejší kampaň této značky jsou muži ve věku 20 až 30 let. Z celoevropského rozpočtu na letní kampaň ve výši 80 milionů liber připadne na ČR 12 mil. Kč a na SR 7 mil Sk.
Kampaň provází animované postavičky, na nichž je nejen vystavěná celá komunikační kampaň v hlavních médiích, ale objevovat se budou i na nejneobvyklejších místech. Tyto ikony zvou pod heslem „Go play“ mladé muže ke společenské zábavě. Kampaň připravila společnost AKA (mj. hudební animované klipy pro Gorillaz) resp. reklamní agentura Bates, která pro distributora Allied Domecq celosvětově pracuje, vlastní postavičky pak připravil španělský návrhář Perre Torrent dit Peret, který mj. navrhoval poštovní známky pro olympijské hry v Barceloně a výstavu Expo v Seville.
-bob-
Podobné zprávy
V marketingu se více soustředíme na značku
