Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejdražší kampaň Ballantine’s

Redakce MAM17. 5. 2002

Již první květnový den zahájila ve Španělsku svoji globální kampaň „Go play“ whisky značky Ballantine’s Finest. Mezi 56 zeměmi startuje kampaň v těchto dnech také v ČR a na Slovensku. Její mediální část zahrnuje tiskovou inzerci, vybrané formy venkovní reklamy (telefonní budky, citylighty apod.) a televizi. V průběhu května přitom bude mít formu teasru, kdy se lidé budou setkávat pouze s heslem kampaně a teprve v červnu dojde k „odkrytí“. Během letních měsíců pak navštíví stovky barů a vybraná místa promo týmy, prezentující speciálně nachystané hry. Akci doplní ochutnávky na prodejnách. Zde stejně jako v barech bude propagován nový způsob konzumace Ballantine’s Finest a sice v kombinaci se Spritem a dalšími softdrinky. Cílovou skupinou pro nejrozsáhlejší kampaň této značky jsou muži ve věku 20 až 30 let. Z celoevropského rozpočtu na letní kampaň ve výši 80 milionů liber připadne na ČR 12 mil. Kč a na SR 7 mil Sk.
Kampaň provází animované postavičky, na nichž je nejen vystavěná celá komunikační kampaň v hlavních médiích, ale objevovat se budou i na nejneobvyklejších místech. Tyto ikony zvou pod heslem „Go play“ mladé muže ke společenské zábavě. Kampaň připravila společnost AKA (mj. hudební animované klipy pro Gorillaz) resp. reklamní agentura Bates, která pro distributora Allied Domecq celosvětově pracuje, vlastní postavičky pak připravil španělský návrhář Perre Torrent dit Peret, který mj. navrhoval poštovní známky pro olympijské hry v Barceloně a výstavu Expo v Seville.

-bob-

×

Marketing Oskaru bude řízen internetově

Starší článek

Čína zpřístupnila webové stránky některých zahraničních médií

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více