Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 25. dubna 2002

Redakce MAM9. 5. 2002




Americká hororová komedie Král Škorpión se díky diváckému zájmu hned po premiéře ocitla v čele žebříčku návštěvnosti kin a nadále tam zůstává. Vidělo ji už na 38.000 lidí. V uplynulých dnech byla v repertoáru 20 kin. O víkendu film zhlédlo téměř 10.000 diváků, na tržbách vydělal přes milión korun.


Podle statistiky Unie filmových distributorů skončily na dalších místech snímky Úkryt, Showtime, Harry Potter a americká komedie Miliónový závod.


V první desítce se umístily dva české filmy: nedávná novinka Milana Šteindlera s názvem Perníková věž byla devátá a za ní je Rok ďábla režiséra a scenáristy Petra Zelenky. Rok ďábla má na svém kontě za dva měsíce od premiéry již 100.000 návštěvníků; jubilejního diváka přivítali v pondělí v Liberci.


Výlet Alice Nellis skončil nyní čtrnáctý a Babí léto šestnácté.


Král Škorpión vede i tabulky sledující návštěvnost moravských, brněnských a pražských kin.


Žebříček návštěvnosti kin podle Unie filmových distributorů – týden od 25. dubna 2002


×

Kodex ČRo budou schvalovat poslanci, sněmovna Havla přehlasovala

Starší článek

Ballantine´s vydá rekordní částku za marketingovou kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více