Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 25. dubna 2002

9. 5. 2002 15:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Americká hororová komedie Král Škorpión se díky diváckému zájmu hned po premiéře ocitla v čele žebříčku návštěvnosti kin a nadále tam zůstává. Vidělo ji už na 38.000 lidí. V uplynulých dnech byla v repertoáru 20 kin. O víkendu film zhlédlo téměř 10.000 diváků, na tržbách vydělal přes milión korun.


Podle statistiky Unie filmových distributorů skončily na dalších místech snímky Úkryt, Showtime, Harry Potter a americká komedie Miliónový závod.


V první desítce se umístily dva české filmy: nedávná novinka Milana Šteindlera s názvem Perníková věž byla devátá a za ní je Rok ďábla režiséra a scenáristy Petra Zelenky. Rok ďábla má na svém kontě za dva měsíce od premiéry již 100.000 návštěvníků; jubilejního diváka přivítali v pondělí v Liberci.


Výlet Alice Nellis skončil nyní čtrnáctý a Babí léto šestnácté.


Král Škorpión vede i tabulky sledující návštěvnost moravských, brněnských a pražských kin.


Žebříček návštěvnosti kin podle Unie filmových distributorů – týden od 25. dubna 2002


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.