Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 16. května 2002

28. 5. 2002 17:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Hvězdné války s podtitulem Epizoda II – Klony útočí se opět umístily v čele návštěvnosti českých kin. Za právě uplynulý víkend je ve dvou desítkách kin zhlédlo 34.412 diváků, kteří v pokladnách nechali více než 3,7 miliónu korun.


Podle informací Unie filmových distributorů skončila na druhém místě americká hororová komedie Král Škorpión. Třetí je stejně jako před týdnem další komediální novinka nazvaná Kate a Leopold.


Z domácí tvorby jsou Šteindlerova Perníková věž na jedenáctém, Zelenkův Rok ďábla na patnáctém a Výlet od režisérky Alice Nellis na osmnáctém místě.


Pořadí v čele se nemění ani v tabulkách specializovaných na moravská, brněnská a pražská kina. Třetí místo tam však shodně zaujala akční krimikomedie producenta Luka Bessona s názvem Wasabi, v níž hlavní roli ostrého policisty ztvárnil populární Jean Reno.


.


Žebříček návštěvnosti kin podle Unie filmových distributorů – týden od 16. května 2002


.


-čtk, man-


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.