MS v ledním hokeji vidělo úhrnem téměř 60 miliónů diváků

15. 5. 2002 10:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize odvysílala z letošního mistrovství světa v ledním hokeji dvacítku zápasů přímým přenosem a tři zápasy ze záznamu; úhrnem je vidělo více než 59 miliónů diváků ve věku od čtyř let výše. Zápasy sledovalo zhruba 34 miliónů mužů, téměř 21 miliónů žen a přes čtyři milióny dětí ve věku od čtyř do 14 let. Údaje poskytla Česká televize.
O hokejové přenosy měli větší zájem muži. Každý si v průměru vybral osm odvysílaných utkání, v případě žen to bylo necelých pět zápasů. Čtyřletí až čtrnáctiletí chlapci a děvčata viděli v průměru necelá čtyři střetnutí.
Z přenosů posledních dvou utkání letošního šampionátu přilákalo více diváků sobotní střetnutí Slováků s Rusy o zlato a titul mistra světa v ledním hokeji pro rok 2002. Dramatickému průběhu finálového utkání odpovídal i růst divácké odezvy sledovanosti jednotlivých třetin zápasu. Sledovanost první třetiny ve výši 11,5 procenta vzrostla ve třetí třetině téměř na dvojnásobek, když dosáhla 22,7 procenta. V průměru měl tento zápas sledovanost 17,7 procenta.
I tak bylo finálové utkání Slováků s Rusy podle televize až pátým nejsledovanějším přenosem z letošního mistrovství světa. Největším zájem měli diváci o přenos ČR-Kanada. Tento zápas sledovalo 23,4 procenta diváků.
Na dalších místech se umístily zápasy ČR-Rusko s průměrnou sledovaností 23,1 procenta, ČR-Lotyšsko (průměr sledovanosti 19,5 procenta) a ČR-Německo s průměrnou sledovaností 18,8 procenta.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.