Mmd pracuje pro extrémní sporty

14. 5. 2002 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

PR agentura Mmd zajišťuje letošní kampaň pro Budvarman Adrenalin Cup 2002 – vrcholnou outdoorovou akci. Služby poskytované tomuto otevřenému mistrovství ČR v extrémním závodě štafet ze strany agentury zahrnují kromě vztahů s médii také vztahy s partnery závodu a monitorování a analýzu médií.
Budvarman Adrenalin Cup 2002 je 6. ročníkem nejtěžšího závodu štafet v České republice. Čtyřčlenná družstva v něm měří síly v běhu do vrchu, paraglidingu, kajaku a horském kole. Od letošního roku je Budvarman Adrenalin Cup součástí série sedmi nejextrémnějších závodů světa.

-luc-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.