Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mluvčí Novy popírá prodej TV Joj

Redakce MAM29. 5. 2002

Tiskový mluvčí televize Nova Martin Chalupský popřel podle dnešního deníku Právo informaci o údajném prodeji slovenské televize JOJ. “Současná situace je taková, že kontrolujeme sto procent v TV JOJ. Investor, společnost Česká produkční invest, chce samozřejmě i nadále rozvíjet projekt této nové slovenské komerční televize,” řekl Právu Chalupský.
Slovenský deník Nový Čas v úterý přinesl informaci o tom, že televize JOJ nebo alespoň její část je na prodej. Deník rovněž uvedl, že důvodem k případnému prodeji může být nízká sledovanost a neochota českých investorů dále televizi podporovat. Na Slovensku se dále spekuluje, že jedním ze zájemců o TV Joj by mohl být i známý slovenský podnikatel Jozef Majský.
Slovenská televize Joj, která je sestrou české Novy, zahájila vysílání v sobotu 2. března letošního roku. Vysílá na 55% území Slovenska, na kterém žije 66 % obyvatel. Česká produkční invest ze skupiny MEF Holding loni na podzim koupila klíčový podíl ve společnosti MAC TV, ovládající síť regionálních televizí TV Global, kterou Joj nahradila.

-mav-

×

Televizní rada udělila licence k televiznímu vysílání po kabelu

Starší článek

Novapal bude při výrobě set-top boxů spolupracovat s Daewoo

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více