Microsoft snížil cenu Xbox, zostřuje se cenová válka

16. 5. 2002 10:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Počítačový gigant Microsoft oznámil snížení ceny videoherní konzoly Xbox v USA o 33 procent a v Japonsku o 29 procent. Toto rozhodnutí zostří cenovou válku na trhu videoher, kde jsou třemi největšími konkurenty Microsoft, Sony a Nintendo.
V USA bude nyní Xbox stát 199 dolarů. V Japonsku se cena konzoly od 22. května sníží na 24.800 jenů (193,12 USD). Před dvěma dny Sony snížila v USA cenu své PlayStation 2 také na 199 dolarů.
Nová konzola Xbox znamenala vstup firmy Microsoft na hardwarový i herní trh. Začala konkurovat japonským produktům v čele s PlayStation 2 firmy Sony a Game Cube od Nintenda. Tržby z prodeje videoherního hardware a software v USA loni dosáhly devíti miliard dolarů. V letošním roce analytici počítají s rekordním růstem tržeb, který by se neměl díky novým konzolám zastavit ani v dalších letech.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.