Marketingový šéf Becherovky Marek Holub odejde z likérky
Marketingový ředitel a zástupce generálního ředitele a.s. Jan Becher – Karlovarská Becherovka Marek Holub opustí po vzájemné dohodě manažerský post v druhé největší domácí likérce. Zároveň rezignoval na funkci v jejím představenstvu. “Marek Holub opouští firmu se záměrem sledování jiných zájmů,” sdělil mluvčí Becherovky David Binar.
“Toto rozhodnutí bylo pro mě to nejlepší a těším se na budoucí výzvy,” uvedl bez dalšího komentáře Holub.
Do vrcholného managementu Becherovky byl zvolen v lednu poté, co její francouzský vlastník Pernod Ricard koupil za 3,2 miliardy dolarů část nápojové divize kanadského Seagramu. Holub byl výkonným ředitelem jeho českého a slovenského zastoupení. Do představenstva JBKB byl zvolen před dvěma týdny místo bývalého provozního ředitele Václava Lupínka. Toho Pernod Ricard jmenoval do dozorčí rady.
Koho navrhne Pernod Ricard do tříčlenného představenstva na uvolněný post nechtěl Binar předjímat. “Tím se bude firma zabývat v příštích dnech,” uvedl. Na místo šéfa marketingu bude Becherovka hledat vhodného kandidáta.
-čtk-
Podobné zprávy
Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“
