Začátkem června se v Praze uskuteční již třetí ročník mezinárodního marketingového kongresu Marketing Management. Ten letošní je zaměřen na otázky efektivního marketingu. Kongres pořádá CIMA – Český institut pro marketing a poradenská firma Incoma Consult. Nosným motivem programu kongresu Marketing Management 2002 je myšlenka, že jádrem efektivního marketingu je schopnost firem identifikovat hodnoty poptávané zákazníky, tyto hodnoty vytvořit (tj. vyvinout produkty odpovídající optimálním potřebám a přáním zákazníků) a v neposlední řadě s těmito hodnotami seznámit potenciální klienty prostřednictvím různých forem marketingové komunikace. Na kongresu vystoupí Petra Heinlein (členka představenstva GfK zodpovědná za region střední a východní Evropy), pohled vlastníka představí Jannis Samaras (Santa – Nápoje, mj.výrobce značek Kofola a Jupí), pohled člena top managementu budou komentovat Jiří Škorvaga z České spořitelny a Robert Chvátal z T-Mobile. Stanovisko marketingového ředitele přednese Miroslav Řezník z České pojišťovny a David Seibert (Oracle Czech) seznámí účastníky kongresu s tím, jak ověřit vliv marketingového rozpočtu na reálné obchodní výsledky firmy.
Navazující panelové diskuze pojmou problematiku efektivního marketingu z dalších úhlů pohledu – vzdělávání, měření efektivity, komunikace a kreativity. Diskutována bude i role nových technologií (internet, mobilní komunikace) a nových marketingových přístupů (CRM a přímá komunikace).
-bob-