Marketing Oskaru bude řízen internetově

17. 5. 2002 16:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká internetová společnost Symblaze a český mobilní operátor Oskar podepsali dohodu o spolupráci, která je první svého druhu nejen v České republice, ale i střední Evropě. Symblaze bude podle dohody vytvářet interaktivní marketingová řešení a internetové aplikace, které dále napomohou rozvoji značky Oskar.
Symblaze je kreativní tým z Los Angeles, který už vytvořil neotřelé webové projekty pro takové klienty jako Walt Disney, Universal Pictures či PricewaterhouseCoopers. První výsledek spolupráce s Oskarem představuje Symblaze již 16. května pod názvem Oskarův IQ Test, který je součástí projektu Oskarneval, jehož prostřednictvím chce Oskar poděkovat zákazníkům za dosažení miliónové hranice.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.