Levisova dosud nejdražší kampaň zabrala na 200 procent

21. 5. 2002 17:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nová oděvní řada Levi´s Engineered Jeans byla uvedena před dvěma lety s cílem získat mladší zákazníky. Levi´s v té době byla především značkou lidí ve středním věku. To se podařilo až letos a to především díky kampani „Odyssey“ agentury Bartle Bogle Hegarty (informovali jsme).
Sci-fi kampaň byla představena v únoru letošního roku a je zaměřena na cílovou skupinu 15 až 25letých, kterým je značka Levi´s Engineered Jeans určena především. Prodeje se zvedly o 200 procent. Spot natočil Jonathan Glazer a je nejdražší doposud natočenou kampaní tohoto výrobce džínových kalhot.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.