Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Karlsberg nabízí k prodeji 40 procent domácí pivovarnické divize

Redakce MAM2. 5. 2002

Několik předních pivovarů vede rozhovory s německým Karlsberg Brauerei KG Weber o převzetí 40procentního podílu domácích pivovarnických aktivit. Dohoda o investici by měla být podepsána do konce srpna, řekl ředitel společnosti Karlsberg Richard Weber v rozhovoru pro německý list Handelsblatt.
Weber uvedl, že německý pivovar vede rozhovory o kapitálové investici s firmami Heineken, Scottish & Newcastle, South African Breweries a Coors Brewing. Investice několika set miliónů eur by umožnila Karlsbergu vyvíjet nové značky piva a míchaných nápojů.
Mluvčí Heinekenu se ke zprávě odmítla vyjádřit, pouze uvedla, že firma se již delší dobu zajímá o německý trh. “Hledáme zvláště silnou regionální značku,” prohlásila.
Tržby pivovarnických aktivit Karlsbergu loni činily 326 miliónů eur a na celkovém obratu společnosti se podílely 57 procenty. Firma loni s cílem vyrovnat pokles na trhu piva v zemi rozšířila své aktivity do oblasti míchaných nápojů. Výrazný úspěch slavila s nápojem Desperado, pivo s chutí tequily, a Mixery, což je pivo s kolou, napsala agentura Reuters.

-čtk-

×

Dražba čerpacích stanic Petra bude zřejmě 7. června

Starší článek

Výrobci specialit se obávají, že jim evropský soud vezme výhody

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více