Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Jak skončí problémy Europlakatu?

Redakce MAM13. 5. 2002

Podle polského deníku Gazeta Wyborzca se společnost Europlakat International, která podniká v oboru venkovní reklamy, stahuje z Polska, Slovenska a České republiky. V tuzemsku je majitelem společnosti Europlakat, která vlastní mimo jiné přes 3600 billboardových ploch. Důvodem tohoto kroku jsou podle Gazety Wyborzcy kumulující se finanční ztráty v uvedených zemích. “To je jednoznačně nesmysl, protože skupina Europlakat v České republice dlouhodobě vykazuje ziskové hospodaření,” uvedl pro Marketing & Media Evžen Marek, ředitel Europlakatu v České republice. Podle Marka je nejhorší situace s financemi v Polsku, neznamená to ovšem, že by Europlakat musel ve zmíněných zemích úplně skončit, půjde zřejmě jen o přesuny ve vlastnictví. Europlakat International drží ze 49 % švýcarský holding AGP a z 51 % společnost Gewista. Skupina Europlakat je součástí francouzského holdingu JCDecaux. Zpráva dále říká, že stávající majitelé se chtějí soustředit na aktivity v zemích střední a východní Evropy, které vykazují větší dynamiku růstu trhu venkovní reklamy než Polsko, Česko a Slovensko, tedy především ve Slovinsku, Chorvatsku, Bosně a Hercegovině, Srbsku, Makedonii a Bulharsku. V těchto zemích je společnost údajně rozhodnuta investovat v příštích pěti letech více než 60 mil. dolarů.

-pda-

×

První reportážní fotografie prodány za 182 tisíc liber

Starší článek

Bates a Impact rezignovaly na tendr Telecomu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více