Jak skončí problémy Europlakatu?
Podle polského deníku Gazeta Wyborzca se společnost Europlakat International, která podniká v oboru venkovní reklamy, stahuje z Polska, Slovenska a České republiky. V tuzemsku je majitelem společnosti Europlakat, která vlastní mimo jiné přes 3600 billboardových ploch. Důvodem tohoto kroku jsou podle Gazety Wyborzcy kumulující se finanční ztráty v uvedených zemích. “To je jednoznačně nesmysl, protože skupina Europlakat v České republice dlouhodobě vykazuje ziskové hospodaření,” uvedl pro Marketing & Media Evžen Marek, ředitel Europlakatu v České republice. Podle Marka je nejhorší situace s financemi v Polsku, neznamená to ovšem, že by Europlakat musel ve zmíněných zemích úplně skončit, půjde zřejmě jen o přesuny ve vlastnictví. Europlakat International drží ze 49 % švýcarský holding AGP a z 51 % společnost Gewista. Skupina Europlakat je součástí francouzského holdingu JCDecaux. Zpráva dále říká, že stávající majitelé se chtějí soustředit na aktivity v zemích střední a východní Evropy, které vykazují větší dynamiku růstu trhu venkovní reklamy než Polsko, Česko a Slovensko, tedy především ve Slovinsku, Chorvatsku, Bosně a Hercegovině, Srbsku, Makedonii a Bulharsku. V těchto zemích je společnost údajně rozhodnuta investovat v příštích pěti letech více než 60 mil. dolarů.
-pda-
Podobné zprávy

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
