Galaxii Sport přijímá asi 60 tisíc domácností

13. 5. 2002 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový sportovní kanál Galaxie Sport v současnosti naladí zhruba 60 tisíc domácností, což je asi 160 tisíc osob. Program mají k dispozici v základní placené nabídce klienti kabelových sítí TES Media, Elsat České Budějovice, KT Třinec, KT Přerov a další. S dvěma největšími kabelovými operátory firmou UPC ČR a Intercable Galaxie Sport podle svého jednatele Jiřího Hojgra zatím ještě jedná.
Program by však mohlo zhruba 100 tisíc klientů UPC a dalších 40 tisíc přes digitální službu UPC Direct naladit v průběhu několika měsíců. Jednání vede televize také o zařazení svého programu do nabídky druhé největší sítě kabelů Intercable, kde by sportovní kanál mohli zákazníci vidět zhruba od podzimu.
Do konce roku Hojgr očekává, že bude Galaxii Sport v ČR a na Slovensku přijímat 400 až 450 tisíc domácností. Nový sportovní kanál Galaxie Sport zahájil v dubnu zkušební nekódované vysílání přes satelit. Od května je již celé vysílání kódováno. Cena dekódovací karty pro individuální příjemce činí 2650 Kč na rok.
Rada přidělila satelitní licenci Galaxii Sport 19. března. Den před tím oznámil původní vlastník televize Martin Kindernay, že opouští televizní podnikání a Galaxii Sport prodal jednateli firmy Jiřímu Hojgrovi.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.