Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

FINÁLE ankety Sexy reklama roku

Redakce MAM24. 5. 2002

Sex prodává. Oblíbený slogan všech reklamních agentur, které již neví kudy kam. Ale úplně stejně tak i oblíbená metoda, kterou používá celá řada společností a značek po celém světě, od lokálních až po ty nadnárodní.

S uzavřeným rokem 2002 uzavírá M&M i anketu o nejlepší sexy reklamu roku. Podle pravidel postupovalo z každého kola vždy pět nejúspěšnějších reklam. Z toho posledního, nominačního, se do závěrečného 10. kola probojovaly kampaně Chivas Regal, Strenesse, Elle, Gina a Lovable. Hlasujícím se nejvíce líbila reklama Elle, hlas jí dalo 31 % čtenářů. Devátého kola ankety se zúčastnilo celkem 529 čtenářů.

Ve finále se postupující utkají s další desítkou reklam, které v průběhu uplynulých kol získaly největší počet hlasů. Nyní je tedy jen na vás, abyste rozhodli, která reklama byla v průběhu roku 2002 nejvíce sexy. Zvolte Sexy reklamu roku 2002!
Naše anketa bude pokračovat i tento rok. Proto vás i nadále prosíme o zasílání vhodných tipů na zařazení do naší soutěže. Pokud váš inzerát vyhraje kolo, v němž bude nasazen, získáte od nás jako odměnu výpravnou publikaci Tomáše Třeštíka Česká reklamní a módní fotografie mapující vývoj novodobé historie tohoto oboru.

HLASUJTE V ANKETĚ SEXY REKLAMA ROKU!

Reklama č.1
Značka: Aubade

Reklama č.2
Značka: Fujifilm

Reklama č.3
Značka: Chivas Regal

Reklama č.4
Značka: Magnum

Reklama č.5
Značka: Elle

Reklama č.6
Značka: Sergio Rossi

Reklama č.7
Značka: Volny

Reklama č.8
Značka: Triumph

Reklama č.9
Značka: Gina

Reklama č.10
Značka: Kotanyi

Reklama č.11
Značka: Strenesse

Reklama č.12
Značka: Lovable

Reklama č.13
Značka: Speedo

Reklama č.14
Značka: Palmers

Reklama č.15
Značka: Calvin Klein

×

Senát vrátil zákaz tabákové reklamy

Starší článek

Bonton hledá strategického partnera

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více