Eurotel zavede cílené zasílání reklamy na mobil podle jeho polohy
Eurotel začne nabízet svým firemním zákazníkům možnost zasílat komerční sdělení. Nová služba se jmenuje Cell Info a po roce nekomerčního provozu, během kterého přinášela informace o lokalitách, ve kterých se klient nachází (města, památky apod.), nabídne od 1. června i komerční využití. Zpočátku lze očekávat především zájem ze strany velkých prodejních center s vnitřním pokrytím GSM signálu, které mohou své zákazníky informovat o aktuální nabídce nebo promo aktivitách na prodejně.
Služba Cell Info umožňuje vysílat zprávy o maximální délce 20 znaků, které se přímo na displeji a zdarma zobrazí uživateli mobilního telefonu sítě Eurotel v okamžiku, kdy vstoupí do oblasti pokryté danou buňkou základové stanice. Právě přesné místní zacílení po jednotlivých buňkách je hlavní benefit této novinky. V konkrétná okamžik může vysílat každá buňka pouze jedno, za to zcela individuální sdělení. Službu lze jednoduše aktivovat nebo vypnout prostřednictvím menu mobilního telefonu.
Změna sdělení trvá 30 minut až 4 hodiny v závislosti na počtu buněk a klient ji provádí prostřednictvím telefonické žádosti u operátora. Eurotel si stanovuje i několik základních podmínek pro využití služby, mezi kterými se objevuje např. požadavek na pravdivost zprávy a zároveň musí mít vždy vazbu na geografickou polohu, tzn. že službu může využívat společnost pouze v nejbližším okolí svých objektů.
Zatímco zákazník neplatí, firma platí jednak za první aktivaci buňky (100 – 400 Kč), za zadání zprávy (50 Kč/buňka) a za dobu vysílání, která je velice variabilní v závislosti na počtu pronajatých buněk (viz tabulka).
Projekt byl na přelomu dubna a května po tři týdny testován v okolí obchodních domů a hypermarketů Tesco. Ze 37 buněk bylo vždy v týdenních intervalech vysíláno vždy jedno sdělení (Tix 9 kg 489,- Kč apod.) a podle slov Renaty Dobiášové ze společnosti Tesco Stores ČR byli se službou spokojeni a cena služby přijde jejich firmě akceptovatelná.
Konkurenční RadioMobil podle mluvčího Jiřího Hájka podobnou službu testoval, ale nesetkala se s pozitivním ohlasem klientů. Jednoznačný pozitivní přínos nevyplynul ani z průzkumu Českého Mobilu.
-bob-
Podobné zprávy

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
