Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Eurotel zavede cílené zasílání reklamy na mobil podle jeho polohy

Redakce MAM22. 5. 2002

Eurotel začne nabízet svým firemním zákazníkům možnost zasílat komerční sdělení. Nová služba se jmenuje Cell Info a po roce nekomerčního provozu, během kterého přinášela informace o lokalitách, ve kterých se klient nachází (města, památky apod.), nabídne od 1. června i komerční využití. Zpočátku lze očekávat především zájem ze strany velkých prodejních center s vnitřním pokrytím GSM signálu, které mohou své zákazníky informovat o aktuální nabídce nebo promo aktivitách na prodejně.
Služba Cell Info umožňuje vysílat zprávy o maximální délce 20 znaků, které se přímo na displeji a zdarma zobrazí uživateli mobilního telefonu sítě Eurotel v okamžiku, kdy vstoupí do oblasti pokryté danou buňkou základové stanice. Právě přesné místní zacílení po jednotlivých buňkách je hlavní benefit této novinky. V konkrétná okamžik může vysílat každá buňka pouze jedno, za to zcela individuální sdělení. Službu lze jednoduše aktivovat nebo vypnout prostřednictvím menu mobilního telefonu.
Změna sdělení trvá 30 minut až 4 hodiny v závislosti na počtu buněk a klient ji provádí prostřednictvím telefonické žádosti u operátora. Eurotel si stanovuje i několik základních podmínek pro využití služby, mezi kterými se objevuje např. požadavek na pravdivost zprávy a zároveň musí mít vždy vazbu na geografickou polohu, tzn. že službu může využívat společnost pouze v nejbližším okolí svých objektů.
Zatímco zákazník neplatí, firma platí jednak za první aktivaci buňky (100 – 400 Kč), za zadání zprávy (50 Kč/buňka) a za dobu vysílání, která je velice variabilní v závislosti na počtu pronajatých buněk (viz tabulka).
Projekt byl na přelomu dubna a května po tři týdny testován v okolí obchodních domů a hypermarketů Tesco. Ze 37 buněk bylo vždy v týdenních intervalech vysíláno vždy jedno sdělení (Tix 9 kg 489,- Kč apod.) a podle slov Renaty Dobiášové ze společnosti Tesco Stores ČR byli se službou spokojeni a cena služby přijde jejich firmě akceptovatelná.
Konkurenční RadioMobil podle mluvčího Jiřího Hájka podobnou službu testoval, ale nesetkala se s pozitivním ohlasem klientů. Jednoznačný pozitivní přínos nevyplynul ani z průzkumu Českého Mobilu.

-bob-

×

Balené pečivo alespoň občas kupuje šest Čechů z deseti

Starší článek

Franzouzská Lagardére odmítá, že hodlá koupit Canal Plus

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více