Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dva milióny Čechů si otevřou internet alespoň jednou za měsíc

Redakce MAM9. 5. 2002

Dva milióny Čechů si otevře internet alespoň jednou do měsíce. Podle nejnovějších průzkumů veřejného mínění jde zhruba o čtvrtinu populace České republiky ve věku 12 až 79 let. Uvedl to Oldřich Bajer, jednatel společnosti Centrum.cz, která je druhým největším českým portálem.
Počet klientů internetu vzrostl meziročně o 32 až 35 procent a poté, co překročí 30 procent populace, by se mělo podle Bajera množství uživatelů začít zvyšovat ještě rychleji. Četnost návštěv internetových stran se přitom meziročně zvyšuje ještě razantněji – zhruba o  45 procent. “Je to dáno tím, že lidé začínají zjišťovat, jak dobře jim internet slouží,” řekl Bajer.
V loňském roce se na internetových stranách prodala reklama za 240 miliónů korun a podle řady na sobě nezávislých odhadů to má letos být o 90 miliónů korun více.
Nadále pokračuje velmi silná vlna koncentrace tzv. obsahových serverů. Na českém internetovém trhu je spousta malých serverů, jejichž informace se podle Bajera k velkému množství uživatelů nedostanou, neboť jejich vlastníci nemají na to, aby si zaplatili reklamu u velkých konkurentů. Proto se tito malí poskytovatelé informací musí spojovat s rozhodujícími hráči na trhu.

-čtk-

×

Firmy mimo EU budou platit DPH při internetovém obchodu

Starší článek

Nový projekt Centrum internetu má zvýšit počítačovou gramotnost

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více