Dražba čerpacích stanic Petra bude zřejmě 7. června

2. 5. 2002 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Předpokládaný termín dražby sítě čerpacích stanic Petra je 7. června. ČTK to řekl předseda představenstva aukční síně Naxos Roman Hakl s tím, že definitivní rozhodnutí by mělo padnout koncem tohoto týdne. Původně plánovaný termín dražby sítě 36 čerpacích stanic byl 31. května, kvůli formalitám byl však posunut.
V případě Petry je to již v pořadí druhá veřejná dražba. Předchozí skončila neúspěchem, když vítěz, firma Eurotank, neuhradil cenu 552 miliónů korun. Společnosti Naxos i Eurotank pak na sebe vzájemně podaly žaloby.
Vyvolávací cena za síť Petra bude činit stejně jako u první dražby 352 miliónů korun, kauce by měla být 36,2 miliónu korun, tedy o 6,2 miliónu více než u předchozí dražby. Naxos tím chce zabránit účasti spekulantů.
Čerpací stanice s dluhy ve výši 3,5 miliardy jsou již dva roky v majetku správkyně konkursní podstaty Marcely Marešové. Petra byla součástí skupiny Chemapol Group, která rovněž zkrachovala. Nynějším provozovatelem čerpacích stanic je česká firma Pap Oil.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.