Czech On Line vybrala Ewing Public Relations

23. 5. 2002 14:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vítězem výběrového řízení společnosti Czech On Line na poskytování služeb v oblasti public relations se stala agentura Ewing Public Relations. S platností od června 2002 bude podporovat obě značky tohoto alternativní komunikačního operátora Jet2Web Czech Republic a VOLNÝ. Mezi služby, které bude Ewing PR poskytovat, patří nejenom vztahy s médii, ale také korporátní komunikace nebo případná krizová komunikace. „Vybrali jsme si agenturu Ewing Public Relations, protože má dlouholeté zkušenosti s prací pro klienty v oblasti telekomunikací, navíc prokázala flexibilitu a kreativitu. Ze všech zúčastněných agentur nejlépe identifikovala potřeby naší společnosti a na jejich základě stanovila priority v dlouhodobé podnikové strategii. Tou je podpora a rozvoj obou našich značek,“ uvedl v tiskové zprávě společnosti Charles Peake, generální ředitel Czech On Line, a.s.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.