Český Telecom (ČT) oznámil vítěze tendrů na PR a reklamní agenturu. Reklamu bude pro společnost zajišťovat Grey a o PR se bude starat ExMise. Reklamního tendru se původně účastnily i agentury TBWA Praha, Ark Thompson, Lowe GGK, Bates a Mark/BBDO. Poslední dvě zmíněné z výběrového řízení odstoupily, Mark/BBDO již v počátku z důvodu perspektivy dlouhodobého vývoje agentury. Bates z výběrového řízení odešla kvůli velkému vytížení. Z PR tendru odstoupila agentura Impact pro konflikt zájmů s Eurotelem (majetkově propojena s Mark/BBDO) a zůstaly Best Communications, EMC, Herald a GCI. Poslední dvě spolu byly i v závěrečném pitchi. Tendr na mediální agenturu zatím Telecom vyhlašovat nehodlá a Carat zůstane na svém místě. Vítězné agentury by měly podle slov Vladana Crhy, tiskového mluvčího ČT, v klidu přečkat i chystanou privatizaci. „Výběrové řízení na komunikační agentury s privatizací společnosti nijak nesouvisí,“ řekl mimo jiné pro M&M.
-rač-