Český Telecom vybral vítěze tendrů

22. 5. 2002 16:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Český Telecom (ČT) oznámil vítěze tendrů na PR a reklamní agenturu. Reklamu bude pro společnost zajišťovat Grey a o PR se bude starat ExMise. Reklamního tendru se původně účastnily i agentury TBWA Praha, Ark Thompson, Lowe GGK, Bates a Mark/BBDO. Poslední dvě zmíněné z výběrového řízení odstoupily, Mark/BBDO již v počátku z důvodu perspektivy dlouhodobého vývoje agentury. Bates z výběrového řízení odešla kvůli velkému vytížení. Z PR tendru odstoupila agentura Impact pro konflikt zájmů s Eurotelem (majetkově propojena s Mark/BBDO) a zůstaly Best Communications, EMC, Herald a GCI. Poslední dvě spolu byly i v závěrečném pitchi. Tendr na mediální agenturu zatím Telecom vyhlašovat nehodlá a Carat zůstane na svém místě. Vítězné agentury by měly podle slov Vladana Crhy, tiskového mluvčího ČT, v klidu přečkat i chystanou privatizaci. „Výběrové řízení na komunikační agentury s privatizací společnosti nijak nesouvisí,“ řekl mimo jiné pro M&M.

-rač-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.