Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CCS Triangl nebývale rozšířil svůj katalog

Redakce MAM10. 5. 2002

Společnost přímého prodeje CCS Triangl přichází v těchto dnech s novým katalogem jaro/léto 2002. Výběr zboží byl oproti předchozímu katalogu rozšířen z 2000 na 15000 výrobků. Jako novinku nabízí katalog CCS Triangl zboží v kategorii nábytku.
Katalog tak v současnosti čítá 472 stránek. V předchozím katalogu podzim/zima 2001 měli zákazníci největší zájem o pračky, televizory, ledničky, telefony a videa, které společně tvořily „Top 5“ nejoblíbenějších výrobků. Nyní společnost očekává růst zájmu o katalogové novinky jako jsou skútry a mopedy, notebooky, klimatizační jednotky pokojová svítidla. Další novinkou je i to, že pokud si zákazník nevybere z nabídky výrobků uvedených v katalogu, má možnost si objednat i jakýkoli jiný výrobek kterékoli značky uvedené v katalogu.
Toto rozšíření nabídky je odrazem loňské akvizice společnosti Český Triangl společností CCS Česká společnost pro platební karty (známé především díky platebním kartám akceptovaným v síti čerpacích stanic), jenž dala vzniknout i nové značce CCS Triangl. Novinkou je i nedávné uvedení kreditní karta CCS Kredo, která je první kartou v České republice nesoucí značku MasterCard Electronic.

-bob-

×

ČAKK má v příštím roce připravit mezinárodní telekomunikační konferenci

Starší článek

Impuls poprvé předstihl Radiožurnál

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více