Carlton Communications a Thomson Media vstupují do kinoreklamy

17. 5. 2002 11:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Carlton Communications a Thomson Media spojily své síly k vytvoření společnosti, která skoupí ve 13 evropských státech, včetně Velké Británie, Francie, Belgie a Itálie, veškeré aktivity v kinoreklamě. Transakce má stát obě zmíněné společnosti dohromady přes 62 milionů liber.
Novou společnost má vést dosavadní ředitelka Carlton Screen Advertising Debbie Challet. Firma má mít ve svém portfoliu přes 550 000 kinosálů a chce spolupracovat především s řetězci kin jako UGC, Kinepolis, Warner Village, AMC a Ster Century.

-pda-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.