Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britský Carlton s výraznou pololetní ztrátou kvůli digitální TV

Redakce MAM28. 5. 2002

Britský Carlton Communications vykázal v prvním pololetí fiskálního roku do konce března výraznou ztrátu kvůli krachu své placené digitální televize ITV Digital. Meziročně však ztrátu snížil. Společnost k tomu dodala, že jí příjmy zhoršila špatná situace na trhu reklamy.
Ztráta společnosti před zdaněním a po započtení jednorázových položek a odpisů nehmotného majetku klesla na 179,4 miliónu liber, tedy 261,7 miliónu dolarů. Ve stejném období předchozího roku ztráta dosáhla 277,3 miliónu liber.
Hrubý provozní zisk (EBITDA) klesl na 44 miliónů liber z loňských 75 miliónů. Analytici u výsledků Carltonu zatleskali úspoře nákladů 24 miliónů liber. Příjmy firmy z reklamy klesly o 13 procent, ve druhé polovině roku by ale měly oživit. Reklamní tržby letos výrazně ovlivní mistrovství světa v kopané, připomínají analytici.
Kvůli ITV Digital a ITV Sport Channel, které zkolabovaly v dubnu, odepsal Carlton v pololetí téměř sto miliónů liber, tedy 144 miliónů dolarů. Analytici uvádějí, že nyní je Carlton bez ITV Digital mnohem pružnější a má tedy lepší pozici v konkurenčním boji s BBC.
O fúzi s druhým držitelem licence pro ITV, s Granadou, Carlton nejedná. Poté, co britská vláda na mediálním trhu odstranila některá omezení, se však společnost poohlíží po různých nových příležitostech.

-čtk-

×

Česká televize nebude monitorovat sledovanost volebních spotů

Starší článek

Světové deníky snížily v roce 2001 příjmy z reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více