Banderas propaguje chipsy

2. 5. 2002 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Obchodní komora Hong Kongu si v tendru vybrala společnost Grey Insight, aby vytvořila strategii propagace hong kongských výrobků v Číně v období příštích 5 let. Hong Kong se bojí, že v blízké době nebude rozdíl mezi jeho výrobky a produkcí čínských výrobců, a proto se snaží zjistit, jak je udělat pro čínské zákazníky nadále atraktivními. Grey Insight, která se soustředí na poradenství v oblasti budování značek, bude mít za úkol nejprve provést rozsáhlý výzkum mezi čínskými zákaznickými skupinami, jenž má za cíl podchytit jejich spotřebitelské chování a preference.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.