Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Aral poprvé přistoupil na zákaznickou soutěž

Redakce MAM29. 5. 2002

Společnost Aral spustí tuto sobotu poprvé v historii svého působení v České republice zákaznickou soutěž s názvem „U Aralu Buď-anebo“. Aral, v jehož čele stál do podzimu loňského roku Karel Slepicka, se na rozdíl od své konkurence této formě podpory prodeje bránil.
Soutěž probíhá v období od 1. června do 31. srpna na všech čerpacích stanicích Aral v ČR a hlavní výhrou je auto roku 2002 Peugeot 307 nebo motocykl roku Honda VFR 800 podle vlastní volby. Účast v soutěži je podmíněna nákupem pohonných hmot nebo zboží v shopu či využití dalších služeb poskytovaných na čerpacích stanicích Aral. Na začátku hry obdrží každý zákazník od obsluhy čerpací stanice hrací kartu. Úkolem bude sbírat Aral známky, za které zákazníci získají v průběhu soutěže dárky podle vlastní volby.
Opačnou strategii – vyloučení soutěží z komunikačního mixu – naopak zvolila letos síť čerpacích stanic JET. Ušetřené prostředky chce promítnout přímo do snížení cen.

-bob-

×

Kampaň pro Karlův most v regionálním vysílání

Starší článek

Rozruch kolem rozhlasových licencí pokračuje, Zelenka se ohradil

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více