Aral poprvé přistoupil na zákaznickou soutěž
Společnost Aral spustí tuto sobotu poprvé v historii svého působení v České republice zákaznickou soutěž s názvem „U Aralu Buď-anebo“. Aral, v jehož čele stál do podzimu loňského roku Karel Slepicka, se na rozdíl od své konkurence této formě podpory prodeje bránil.
Soutěž probíhá v období od 1. června do 31. srpna na všech čerpacích stanicích Aral v ČR a hlavní výhrou je auto roku 2002 Peugeot 307 nebo motocykl roku Honda VFR 800 podle vlastní volby. Účast v soutěži je podmíněna nákupem pohonných hmot nebo zboží v shopu či využití dalších služeb poskytovaných na čerpacích stanicích Aral. Na začátku hry obdrží každý zákazník od obsluhy čerpací stanice hrací kartu. Úkolem bude sbírat Aral známky, za které zákazníci získají v průběhu soutěže dárky podle vlastní volby.
Opačnou strategii – vyloučení soutěží z komunikačního mixu – naopak zvolila letos síť čerpacích stanic JET. Ušetřené prostředky chce promítnout přímo do snížení cen.
-bob-
Podobné zprávy

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
