Allied Domecq uvádí nový likér bez tuku

9. 5. 2002 18:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Alkoholový král Allied Domecq uvádí na klíčové evropské trhy nový lehký likér pod značkou Tia Lusso. Podle představitelů firmy se jedná o jeden z nejdůležitějších marketingových tahů firmy v letošním roce. Nový likér by se měl vyhnout tradičnímu image nápoje pro slavnostní příležitosti a chce se stát nápojem pro běžné party a posezení s přáteli.
Tomu odpovídá i jeho zamýšlená cílová skupina – nezávislé ženy ve věku od 23 – 28 let. Protože manažeři Allied Domecq věří, že ženy budou pít Tia Lusso opravdu často, obsahuje nový likér o polovinu méně tuku než konkurenční nápoje. Zaváděcí reklamní kampaň za 44 miliónů dolarů bude mít na starosti agentura Bates.

-Jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.